Volgende wedstrijdSpeeldag 3: SV Sandhausen – FC St. Pauli/2 oktober 2020/BWT-Stadion am Hardtwald

FC St Pauli verlengt zijn samenwerking met hella Mineralbrunnen tot 2021

Opnieuw positief nieuws op sponsorgebied: FC St. Pauli en hella Mineralbrunnen (mineraalbron) bouwen hun samenwerking verder uit en hebben hun partnerschap op lange termijn verlengd met nog eens extra drie jaar en dit tot 30 juni 2021. In het middelpunt van de samenwerking staat nog steeds de maatschappelijke betrokkenheid van Hella bij KIEZHELDEN en de ondersteuning van FC St. Pauli Raubauken (pestkopjes).

Sinds het seizoen 2015-16 is hella Mineralbrunnen de officiële water partner van FC St. Pauli en levert niet alleen aan de professionals, maar voorziet ook de toeschouwer op Millerntor Stadion, de burelen en de jeugdopleiding van water. Ook de ondersteuning van onze Rabauken en de Kids Club van FCSP is ook een belangrijk onderdeel van de samenwerking tussen hella en FC St. Pauli.

Sinds het begin van de samenwerking zijn er verschillende projecten geïmplementeerd samen met KIEZHELDEN, de sociale kant van FC St. Pauli. Er werd bijvoorbeeld ongeveer 600 kg kleding verzameld voor Hanseatic Help e.V.  of voor het “Haus der Familie”, een sociale instelling in het St. Pauli-district. Ook de kerstwensen van kinderen en jongerenwerden vervuld.

“We zijn trots op wat we tot nu toe hebben bereikt en geïmplementeerd in onze samenwerking met hella, in het bijzonder de intensieve promotie van onze Rabauken. Daarom kijken we uit naar verdere samenwerking voor de komende drie jaar, “zei Andreas Rettig, commercieel directeur van FC St. Pauli.

Nicole Freudenberger, hoofd Marketing bij Hansa Mineralbrunnen GmbH, blikt ook terug op een vertrouwensrelatie en een verrijkende samenwerking. “De jonge generatie staat nog steeds dicht bij ons hart en is de beste reden om ons engagement in de toekomst verder uit te breiden”, zegt Freudenberger.

Over hella minerale bronnen

Al meer dan 55 jaar staat hella voor versheid en vitaliteit met natuurlijk mineraalwater – en niet langer alleen in Noord-Duitsland. Het zuivere en originele mineraalwater uit de diepten van de aarde wordt gewonnen via de eigen hellabron in het hart van Sleeswijk-Holstein. Daarom claimt het merk: “Fresh from scratch.” Naast mineraalwater omvat het gestaag groeiende assortiment vandaag meer dan 20 frisdranken. Allen hebben één ding gemeen: hun basis is altijd het natuurlijke hella-mineraalwater. En omdat hella het leuk en gevarieerd vindt, is het merk ook al vele jaren betrokken als sponsor van hardloop- en andere sportevenementen die mensen samenbrengen en vreugde brengen. Meer op www.hella-mineralbrunnen.de

Bron: www.fcstpauli.com