Start van terugbetaling van de tickets

In de laatste week van april hebben we eerste informatie verstrekt over de geplande terugbetaling van tickets. Nu willen we u nogmaals informeren over de huidige status. We onderscheiden dagtickets voor de laatste vier thuiswedstrijden, uittickets voor de wedstrijd in Darmstadt en tenslotte alle abonnementen (abonnementen en jaarkaarten, seizoenspakketten en uittickets).

Op dit punt moet van tevoren worden vermeld dat we nog steeds veel berichten ontvangen van fans die geen teruggave willen ontvangen, gecombineerd met veel leuke en leuke woorden en goede wensen. Hartelijk dank daarvoor. Het is geweldig om zoveel cohesie en aanmoediging te kennen in zo’n tijd. Dit vinden wij niet vanzelfsprekend! Maar we willen ook nog een keer vermelden dat we graag aan de teruggaves voldoen. Dit is fundamenteel begrijpelijk, vooral in moeilijke tijden als nu. De uiteindelijke beslissing over terugbetaling of ontheffing of gedeeltelijke ontheffing moet nog steeds aan iedereen zijn. Hieronder willen wij u informeren over de processen:

SEIZOENSKAARTEN EN JAARKAARTEN STAAN ​​OP HET ZUIDEN

Vanaf vandaag (11 mei) kunt u naar de online ticketwinkel gaande terugbetalingen worden gedaan. Daartoe zullen we (vandaag, maandag 11 mei) en morgen (dinsdag 12 mei) alle abonnementhouders en jaarkaarthouders per e-mail schrijven (als we een e-mailadres hebben) erover. In een eerste e-mail vorige week (week 19) hebben we de toegang tot de online winkel uitgelegd en in de tweede e-mail van vandaag en morgen het exacte proces. Alle anderen, van wie we geen e-mailadres hebben, zullen de komende dagen postgegevens ontvangen. Er is ook een gedetailleerde beschrijving van de procedure in de online winkel zelf. In principe kun je alle vier de openstaande spellen uitbetalen. Een vrijstelling of gedeeltelijke vrijstelling is ook mogelijk per ticket en per wedstrijd.

Hierbij nogmaals de opmerking dat 19,10 procent van het bedrag naar KIEZHELDEN gaat bij ontheffing / gedeeltelijke ontheffing . KIEZHELDEN zal dit geld gebruiken om sociale projecten – #stpaulisolidarisch – te ondersteunen .

Als er niets wordt gedaan (noch terugbetaling noch afstand), blijft het geld ook bij FC St. Pauli. Als er ook verduidelijking nodig is, helpen we u graag en zijn we per e-mail bereikbaar op kartencenter@fcstpauli.com . De eerste betalingen vinden plaats in juni (tot half juni). Wij vragen al diegenen die niet in staat zijn om de online ticketshop te gebruiken voor terugbetaling totdat we het ticketcentrum weer kunnen openen. We zullen u hierover soms apart informeren. Dan stellen we hier ook een retouroptie in. We vragen je vriendelijk om het eerst online te proberen. U kunt hier een terugbetaling krijgen: KLIK!

_____

SEIZOENSARRANGEMENTEN

De seizoensarrangementen zijn vergelijkbaar met seizoens- en jaarkaarten. Vanaf vandaag (11 mei) kun je hier ook terecht in de online ticketshopde terugbetalingen worden gedaan. Dinsdag (12 mei) worden ook alle houders van een seizoenspakket gecontacteerd en per e-mail geïnformeerd (op voorwaarde dat we een e-mailadres hebben). In een eerste e-mail hebben we vorige week (week 19) de toegang tot de online winkel uitgelegd en in de tweede e-mail van vandaag of morgen het exacte proces. Alle anderen, van wie we geen e-mailadres hebben, zullen de komende dagen postgegevens ontvangen. Er is ook een gedetailleerde beschrijving van de procedure in de online winkel zelf. In principe kun je alle vier de openstaande spellen uitbetalen. Een vrijstelling of gedeeltelijke vrijstelling is ook mogelijk per ticket en per wedstrijd. Hierbij nogmaals de opmerking dat 19,10 procent van het bedrag bij ontheffing / gedeeltelijke ontheffing KIEZHELDEN gaat. KIEZHELDEN zal dit geld gebruiken om sociale projecten – #stpaulisolidarisch – te ondersteunen .

Als er niets wordt gedaan (noch terugbetaling noch afstand), blijft het geld ook bij FC St. Pauli. Als er ook verduidelijking nodig is, helpen we u graag en zijn we per e-mail bereikbaar op kartencenter@fcstpauli.com . De eerste betalingen vinden plaats in juni (tot half juni). Iedereen die niet in staat is om de online ticketshop te gebruiken voor terugbetaling, wees geduldig totdat we het ticketcentrum weer kunnen openen. We zullen u hierover soms apart informeren. Dan stellen we hier ook een retouroptie in. We vragen je vriendelijk om het eerst online te proberen. U kunt hier een terugbetaling krijgen: KLIK!

_____

THUISWEDSTRIJDKAARTJES

Voor de thuiswedstrijden tegen 1. FC Nürnberg, 1. FC Heidenheim, Erzgebirge Aue en SSV Jahn Regensburg, vergoeden we automatisch alle telefonisch bestelde tickets en in de online shop tegen de volledige ticketprijs op het rekeningnummer dat voor de aankoop is gebruikt. Hier hoeft niets anders te worden gedaan. We zullen ook alle ticketkopers morgen, dinsdag 12 mei, per e-mail informeren. We hebben al talloze ontheffingsmeldingen per e-mail ontvangen. Heel erg bedankt, vooral voor de vele mooie woorden! Als je ook je dagkaart voor een van de vier wedstrijden niet wilt laten terugbetalen, stuur dan een korte e-mail naar kartencenter@fcstpauli.com met vermelding van het ticketnummer. We nemen dan contact met u op. De vergoeding vindt ook plaats in juni (tot half juni).

Als u uw ticket niet telefonisch of online heeft gekocht, maar persoonlijk bij het kaartcentrum heeft gekocht, moet u het toegangsbewijs (en) aan ons retourneren, met vermelding van de accountgegevens. Enerzijds kan dit per post. Ten tweede hebben we een brievenbus geïnstalleerd bij de ingang van de fanshop in het Millerntor Stadium. Als alternatief kunnen de tickets hier worden gegooid. Stuur ons de kaarten op deze manier samen met de accountgegevens in een envelop.

Gastentickets voor de thuiswedstrijd tegen 1. FC Nürnberg worden terug verwerkt via de bezoekende club. Ticketkopers moeten een e-mail sturen naar 1. FC Nürnberg via service-center@fcn.de .

_____

DARMSTADT UIT-EN UIT-ABONNEMENTEN

Net als de dagkaartjes voor de thuiswedstrijden vergoeden we ook de kaartjes voor de uitwedstrijd in Darmstadt. Al degenen die hun tickets per e-mail hebben besteld, zijn vorige week (week 19) door ons gecontacteerd en hebben meegedeeld dat we hier eind mei de terugbetaling zouden doen. Iedereen die zijn ticket persoonlijk bij het kaartcentrum heeft gekocht, moet de toegangsbewijs (en) aan ons retourneren onder vermelding van de accountgegevens. Enerzijds kan dit per post, anderzijds hebben we een brievenbus geplaatst bij de ingang van de fanshop in het Millerntor Stadion. Als alternatief kunnen de tickets hier worden gegooid. Stuur ons de kaarten op deze manier samen met de accountgegevens in een envelop.

Vorige week (week 19) hebben we ook per e-mail contact opgenomen met alle houders van een uitrijkaart en hen geïnformeerd over de terugbetaling. Ook hier wordt het resterende bedrag eind mei uitbetaald. Dit geldt ook voor alle abonnees die hun kaartjes bij de ticketbalie afhalen en betalen en dat al voor de wedstrijd in Darmstadt hebben gedaan.

We hebben al per e-mail bericht ontvangen van vrijstellingen en mooie woorden voor de uitkaarten. Heel erg bedankt daarvoor! Als u niet wilt dat uw kaart (en) worden terugbetaald, stuur dan een korte e-mail naar auswaertskarten@fcstpauli.com .

_____

VIP-KAARTJES

Alle kaarthouders werden rechtstreeks gecontacteerd door het marketingteam van FC St. Pauli voor alle VIP-tickets (dagkaarten, abonnementen, contractkaarten, enz.). Restitutie vindt hier plaats via een apart formulier . Als je vragen hebt, stuur dan een korte e-mail naar vermarktung@fcstpauli.com .

Met dit overzicht en deze informatie hopen we een goed overzicht te geven. Daarnaast verwijzen we naar de persoonlijke communicatie per e-mail of brief, die binnenkort zal worden verzonden. Als u nog vragen heeft, kunt u nog steeds contact opnemen met het kaartcentrum via telefoon (040 – 317 874 510) of per e-mail op kartencenter@fcstpauli.com . Vanwege de voortdurende beperkingen op het coronavirus, vragen we uw begrip of het iets langer duurt om te antwoorden.

Bron: www.fcstpauli.com